Sunday, November 14, 2010

Kemalasan Yang Melampau...


Sudah hampir 2 bulan blog ini tidak diupadate. Bukan tiada bahan tulisan, dan juga bukan tiada idea, tapi tahap kemalasan yang sangat melampau untuk menulis. Aku hanya mampu untuk melihat sahaja blog ini dari terisi. Ikhwah2 ramai yang dah komen sebab blog aku ini sudah 'bersawang'.. Nak buat macam mane, sungguh banyak masalah yg dihadapi kini.

Entahlah, kembalinya aku dari kampung setelah cuti raya ku habis, perasaan malas terus membelenggu ku. Keputusan yang drastik yang telah aku ambil setelah kembali dari cuti beraya ialah dengan aku membatalkan hasrat untuk menyambung pelajaran di peringkat master. Poning Supervisor ku sebab dia telah berusaha bersungguh-sungguh untuk mendaftarkan aku. "Apo nak buek Dr... den dah maleh nak blajar"..ermmm..


Aku nak jadi cikgu la..Bosan sungguh rasanya mengadap komputer ni dengan buat programming.. rasa macam nak muntah.. Lagi best kalo dapat mengajar..Mungkin fitrah ku ini yang suka mendidik.. Adoiii..maleh nyoooooo....

No comments:

Post a Comment